Cистема підготовки майбутніх співробітників органів внутрішніх справ України: впровадження компетентнісного підходу

Ключові слова: права людини, поліція, МВС, освітній процес, професійне навчання, компетентність, професіоналізм, компетентнісний підхід

Анотація

У статті досліджено особливості підготовки майбутніх співробітників органів внутрішніх справ України крізь призму
компетентнісного підходу. Зазначено, що держава, виступаючи реформатором і діючим суб’єктом реформування, ставить зав-
дання підвищення ефективності діяльності Міністерства внутрішніх справ України в забезпеченні безпеки, захисту прав і сво-
бод людини та громадянина як основну мету здійснення адміністративної реформи, що вимагає розгляду структури побудови
адміністративної діяльності органів внутрішніх справ як цілісної «суб’єкт-об’єктно-середовищної» системи.
Наголошено, що реформи органів внутрішніх справ, які проводяться зараз, докорінно впливають на процес професійної
підготовки курсантів освітніх організацій МВС України, а також висувають нові вимоги до якості їхньої професійної культури
та підготовки, готовності виконувати специфічні завдання, що вимагають спеціальних знань, умінь і навичок.
Зроблено висновок, що переорієнтація на компетентнісний підхід в освітній діяльності має на меті насамперед мінімі-
зувати недоліки дисциплінарної системи освіти, розширити знання як результат процесу пізнавальної діяльності, вміння як
здатності виконати певну роботу відповідно до здобутих знань, навички як прийоми діяльності, сформовані шляхом повторен-
ня й доведення до автоматизму в процесі компетентнісного підходу до освіти.

Опубліковано
2020-11-10
Як цитувати
Барабаш, О., & Забзалюк, Д. (2020). Cистема підготовки майбутніх співробітників органів внутрішніх справ України: впровадження компетентнісного підходу. Часопис Київського університету права, 1(3), 40-45. https://doi.org/10.36695/2219-5521.3.2020.05
Розділ
Теорія та історія держави і права. Філософія права